سیاوش قمیشی:دختر چوپون
لا.مي.لا.سل.فا.مي.ر.مي.فا.مي
لا.مي.لا.سل.لا.سل.فا.مي.ر.مي
سل.ر.سل.فا.سل.فا.مي.ر.دو.ر.مي.ر
سل.ر.سل.فا.سل.فا.مي.ر.دو.ر
دو.سي.لا#.سي.لا.ر.مي.فا.لا.سل.فا.مي ( 2 مرتبه )
دو.ر.ر.ر.دو.لا#.لا ( 2 مرتبه )
آهاي دختر چوپون
ر.مي.مي.مي.مي.مي.ر.ر.دو.ر.ر.ر.دو.لا#.� �ا
دل ديونمو كشوندي تو دشت و بيابون
لا.مي.ر.ر.دو.لا#.لا
از اين سو به اون سو
دو.ر.دو.ر.دو.ر.دو.ر.ر.دو.لا#
چه پاك و آشناست ساده نگاهت
منو تا اوج بودن ميرسونه
لا#.دو.لا#.دو.لا#.دو.لا#.دو.دو.لا#.لا
چه بي رياست صداقت كلامت
اگه جا بدي دستامو تو دستات
فا.فا.فا.فا.فا.لا.لا.سل.فا.مي
از تو كوچه پس كوچه تنهاي دل
منو باز بي خبر از من گرفت
مي.مي.مي.مي.مي.سل.سل.فا.مي.ر
عشق تو منو صدا كرد
با غم عشق آشنا كرد
قسمت A تكرار ميشود
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم تیر ۱۳۹۲ ساعت 15:45 توسط محسن اکبری
|
این وبلاگ در مورد موسیقی ونتهای نوشته شده فارسی است